Încerc

Încerc să mă conving că vaccinul e bun. Încerc și iar încerc. Pentru binele meu și al celor dragi :)) Hai să mai încerc o dată. Poate în scris îmi iese. Sunt mai convingător în scris și mă conving mai ușor atunci când citesc.

Deci. E un început bun. Deci: avem o situație gravă, o pandemie care omoară oameni din cauza unui virus periculos care a scăpat în lume de undeva. Trebuie să ieșim din asta cumva și singura variantă este pe calea vaccinării obligatorii.

Doamna! Dar dacă nu ar fi obligatorie?

Bulă, dacă nu ar fi obligatorie, proștii nu s-ar mai vaccina și sunt mulți proști!

Păi să moară proștii doamna, ce are?

Noi vrem să îi protejăm și pe ei.

Am înțeles.

Deci, Bulă dragă, singura cale asta este, vaccinare globală.

Doamna! Dar imunitatea aia de turmă ce mai e?

Nu e nimic că noi suntem oameni nu suntem vite.

Dar dacă am trata bolnavii? Nu e niciun tratament doamna?

Nu e. Dar dacă ar fi oricum nu vrem să ținem spitalele ocupate din cauza iresponsabililor nevaccinați.

Doamna dar dacă te vaccinezi deci nu te mai infectezi?

Ba da!

Dar nu mai faci forme grave?

Ba poți să faci.

Dar măcar nu îi mai contaminezi pe cei din jur, nu?

Ba da Bulă ești contagios dar ești responsabil, înțelegi?

Doamna, dar iresponsabilul prost care nu se vaccinează de ce nu îl lăsăm în treaba lui. Adică de ce trebuie ca să îl înțepăm dacă nu vrea?

Că pentru un om vaccinat sunt șanse mai mici să facă forme grave, deci întreaga comunitate va fi mai bine dacă el e bine. Protejând prostul, protejăm și deștepții.

Dar cum îi protejăm exact exact? Adică ați zis că el tot ar face prostul forme grave și tot contagios, nu?

Bulă, vaccinul e tot vaccin, se face de când lumea, ai înțeles? Așa fac oamenii responsabili și punct. Mai ai întrebări?

Da. Eu am făcut vaccinul și acum nu mai îmi simt mușchii feței. Care e treaba cu reacțiile astea adverse?

E un mit. De fapt există dar sunt exagerate. Sunt reacții ca și la orice medicament. Orice pastilă are și un pic de otravă. Îți face bine dar și un pic de rău.

Deci și de la paracetamol paralizează fața? Ia te uită!

Bulișor, sunt reacții mai ușoare la paracetamol. În orice caz, eu zic ca tu să fii mai cuminte și să ai grijă de cei dragi. Uite care e treaba, ca și concluzie: vaccinul e sigur și salvează vieți, ce vrei mai mult? Vrei să îți spun și ce conține de fapt vaccinul?

Da doamna!

Bucurie măi Bulicel. Bucurie pură! Și nu doar atât, are multe ingrediente…

E!!?

Da. Conține un strop de rază de soare din Grecia, un pic de Untold, râsete, întâlniri, chicoteli, călătorii, o viață mai bună!

Dar toate astea încap acolo în fiolă sau doar e vorba că dacă îl faci te bucuri, dacă nu nu?

Se confundă.

Aaaaa. E tot aia.

Da! Mă bucur că ai înțeles. Mergi acum în cabinetul medical să faci doza a 8-a și dacă te întreabă de pareza aia facială să îi zici că erai dinainte cam imperfect ca să nu dea cazuri de reacții adverse la statistică să îi sperii pe proști că poți afecta binele comun al comunității.

Dar adevărul ?

Ești prost, tot n-ai înțeles nimic… marș la izolare iar apoi să revii cu o atitudine pozitivă față de organele în drept.

Da doamna! O să încerc să regret tot ce am gândit aiurea.

Așa… e bun şi regretul dar ai grijă pe viitor cu gânditul. Nu e pentru tine bă! Plebea mă-tii!

Lasă un comentariu